Spektakularna porażka telewizyjnego serwisu przyszłości

Serwis streamingowy Quibi zakończył działalność zaledwie po sześciu miesiącach. Nie pomogły znane nazwiska gwiazd Hollywood i atrakcyjne, nowoczesne opakowanie. Potencjalni widzowie nie dopisali. Quibi nie stał się Netflixem streamingu mobilnego.

Publikacja: 24.10.2020 11:55

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z technologią QLED i o przekątnej co najmniej 55 cali.

Foto: Shutterstock

Serwis wymyślili Jeffrey Katzenberg, były szef DreamWorks Animation i był prezesem The Walt Disney Company oraz Meg Whitman, była prezes eBay i HewlettPackard. Quibi było pomyślane jako platforma streamingowa nowej generacji przeznaczona dla krótkich form. 10-minutowe odcinki filmów miały być idealne dla pasażerów komunikacji miejskiej, którzy w podróży zazwyczaj oglądają filmiki na YouTube, Instagramie czy TikToku. Aplikacje stworzono tylko dla smartfonów. Niestety z powodu pandemii i lockdownu większość potencjalnych klientów Quibi utknęła w domu i nie korzystała z komunikacji miejskiej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma pomoże pozyskać kluczowy surowiec. Wielka nadzieja medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Polacy ze Szkocji rewolucjonizują produkcję mięsa. Nowa alternatywa dla żywych zwierząt
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Biznes Ludzie Startupy
Polacy oswoją DeepSeeka. Dodadzą mocy korporacjom w USA i Azji