Reklama

Spektakularna porażka telewizyjnego serwisu przyszłości

Serwis streamingowy Quibi zakończył działalność zaledwie po sześciu miesiącach. Nie pomogły znane nazwiska gwiazd Hollywood i atrakcyjne, nowoczesne opakowanie. Potencjalni widzowie nie dopisali. Quibi nie stał się Netflixem streamingu mobilnego.

Publikacja: 24.10.2020 11:55

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z

Polscy klienci coraz chętniej wybierają produkty z wyższej półki. Zdecydowanie dominują telewizory z technologią QLED i o przekątnej co najmniej 55 cali.

Foto: Shutterstock

Serwis wymyślili Jeffrey Katzenberg, były szef DreamWorks Animation i był prezesem The Walt Disney Company oraz Meg Whitman, była prezes eBay i HewlettPackard. Quibi było pomyślane jako platforma streamingowa nowej generacji przeznaczona dla krótkich form. 10-minutowe odcinki filmów miały być idealne dla pasażerów komunikacji miejskiej, którzy w podróży zazwyczaj oglądają filmiki na YouTube, Instagramie czy TikToku. Aplikacje stworzono tylko dla smartfonów. Niestety z powodu pandemii i lockdownu większość potencjalnych klientów Quibi utknęła w domu i nie korzystała z komunikacji miejskiej.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Biznes Ludzie Startupy
Wpuścili bota AI do Excela. Ten polski pomysł okazał się hitem
Reklama
Reklama