E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Zakupy w internecie nadal rosną w tempie dwucyfrowym i 2019 r. nie będzie pod tym względem wyjątkiem. Firmy muszą jednak postawić na technologie i obsługę klienta, aby podołać konkurencji.

Publikacja: 05.01.2019 19:22

E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Foto: Bloomberg

2019 r. także branża internetowa rozpoczęła od fali poświątecznych przecen i wyprzedaży. Choć tego rodzaju akcje kojarzyły się dotychczas raczej ze sklepami stacjonarnymi, to te online również korzystają z wszelkich okazji do tego, aby przyciągać uwagę klientów i skłonić ich do elektronicznych zakupów. Zresztą zdecydowana większość dużych sprzedawców detalicznych działa już w obu formatach, wyprzedaże promowane są w obu kanałach.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up rewolucjonizuje medycynę. AI wykryje chorobę szybciej niż człowiek
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama