E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Zakupy w internecie nadal rosną w tempie dwucyfrowym i 2019 r. nie będzie pod tym względem wyjątkiem. Firmy muszą jednak postawić na technologie i obsługę klienta, aby podołać konkurencji.

Publikacja: 05.01.2019 19:22

E-commerce 2019, czyli personalizacja, showroomy i bilety

Foto: Bloomberg

2019 r. także branża internetowa rozpoczęła od fali poświątecznych przecen i wyprzedaży. Choć tego rodzaju akcje kojarzyły się dotychczas raczej ze sklepami stacjonarnymi, to te online również korzystają z wszelkich okazji do tego, aby przyciągać uwagę klientów i skłonić ich do elektronicznych zakupów. Zresztą zdecydowana większość dużych sprzedawców detalicznych działa już w obu formatach, wyprzedaże promowane są w obu kanałach.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Biznes Ludzie Startupy
Bot wystawi fakturę. Wystarczy go o to poprosić
Biznes Ludzie Startupy
Ten wynalazek ma ratować włosy. Zdobył Nagrodę Jamesa Dysona
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes Ludzie Startupy
Gigant wybrał Polskę. Firmy wracają do korzeni i inwestują nad Wisłą
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką