Gala zgromadziła setki przedstawicieli branży, a uroczystość poprzedziło wydarzenie edukacyjne Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Cyfryzacja MŚP. Kulminacyjnym punktem wieczoru było ogłoszenie laureatów prestiżowych statuetek, w tym tytułu BEST IN – wyróżnienia dla najlepszego z najlepszych. To prawdziwa liga mistrzów polskiego e-commerce, w której mierzą się najbardziej ambitne i innowacyjne projekty.
Już na samym początku wieczoru emocje były na bardzo wysokim poziomie – Galę otworzyła Anastazja Buryanova, koordynatorka tegorocznej edycji konkursu, odczytując list od Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Patrycji Sass-Staniszewskiej. W swoim liście Prezes zwróciła uwagę, że gala to nie tylko nagrody i statuetki, ale przede wszystkim celebracja odwagi, innowacyjności i konsekwencji polskich przedsiębiorców. Podkreśliła znaczenie równych zasad gry na rynku – inicjatywy „Taki Sam Start” – dzięki której zarówno małe sklepy internetowe, jak i duże platformy sprzedażowe mogą rozwijać się w uczciwym, inkluzywnym ekosystemie. Wskazała także na kluczową rolę MŚP w budowaniu lokalnych społeczności i rozwoju całej branży cyfrowej. Jej słowa wywołały wśród gości poczucie dumy i refleksji nad przyszłością e-commerce w Polsce. Warto też wspomnieć o nagrodzie specjalnej Best of Business Growth, która trafiła do Orlen Paczki. To wyróżnienie podkreśla rolę przedsiębiorstw, które w krótkim czasie potrafiły osiągnąć imponujące wyniki i stać się inspiracją dla całej branży.
Partnerami Głównymi tegorocznej edycji byli Allegro, Przelewy24 oraz Mastercard. Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym przez Bartłomieja Pejo, Posła na Sejm i Przewodniczącego Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii . Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała kancelaria Olesiński i Wspólnicy. To dzięki ich wsparciu wydarzenie mogło ponownie zyskać rangę prawdziwego święta polskiego e-commerce. Poznaj tegorocznych Laureatów: Kategorie dla podmiotów e-commerce: Design & Usability (Design roku) – podmioty średnie i duże
· ALAB laboratoria
Best campaign – podmioty średnie i duże