Aktualizacja: 12.05.2025 04:18 Publikacja: 13.01.2020 09:14
Zarząd startupu Omnipack (od lewej: Tomasz Kasperski, Rafał Szcześniewski i Karol Milewski) chce pomóc rodzimym e-sklepom w zagranicznej ekspansji
Foto: mat. pras.
Omnipack zamknął trzecią rundę finansowania, w ramach której pozyskał 4 mln zł. Tym samym poziom inwestycji w startupie osiągnął już poziom 10 mln zł. W warszawską spółkę logistyczną zaangażowali się m.in. przedsiębiorcy, którzy budowali takie biznesy, jak RTB House, Travelist, Groupon Poland czy iProspect – m.in. Tomasz Nowiński, Robert Rosiak, Mateusz Jura czy Michał Marcinkowski.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas