Wasza firma niechętnie dzieli się informacjami na temat skali swojej działalności w Polsce, ale czy możemy się dowiedzieć, jak wielu Polaków kupuje za pośrednictwem serwisu AliExpress?
Jesteśmy częścią globalnej grupy notowanej na giełdzie, co wiąże się z określonymi ograniczeniami, jak choćby brakiem możliwości podawania danych odnośnie do konkretnych rynków, np. obrotów czy liczby klientów. Niemniej mogę potwierdzić, że z punktu widzenia AliExpress Polska jest w grupie kluczowych rynków, na których nasze operacje rozwijają się najszybciej. Mówimy nie tylko o ujęciu europejskim, ale globalnym – nasza działalność rozwija się tu bardzo szybko.
Mówimy jednak o setkach tysięcy czy milionach regularnie kupujących?
Nie możemy podać takich informacji, mogę jednak potwierdzić, że coraz więcej Polaków kupuje oraz finalizuje transakcje za naszym pośrednictwem. Widzimy także rosnącą liczbę kategorii, w ramach których Polacy zawierają transakcje w Chinach, co jest dla nas także bardzo pozytywną informacją.
CZYTAJ TAKŻE: Alibaba, eBay czy Amazon? Nowe okno na świat polskich firm