Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Polska to dla nas pewnego rodzaju brama do innych rynków europejskich, widzimy tu wielki potencjał. Usprawnienia w systemie dostaw przesyłek to jeden z naszych priorytetów – mówi Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Publikacja: 12.08.2019 21:00

Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Foto: mat. pras.

Wasza firma niechętnie dzieli się informacjami na temat skali swojej działalności w Polsce, ale czy możemy się dowiedzieć, jak wielu Polaków kupuje za pośrednictwem serwisu AliExpress?

Jesteśmy częścią globalnej grupy notowanej na giełdzie, co wiąże się z określonymi ograniczeniami, jak choćby brakiem możliwości podawania danych odnośnie do konkretnych rynków, np. obrotów czy liczby klientów. Niemniej mogę potwierdzić, że z punktu widzenia AliExpress Polska jest w grupie kluczowych rynków, na których nasze operacje rozwijają się najszybciej. Mówimy nie tylko o ujęciu europejskim, ale globalnym – nasza działalność rozwija się tu bardzo szybko.

Pozostało 91% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Biznes Ludzie Startupy
Reaktory jądrowe coraz mniejsze. Ten szwajcarski liliput może odmienić energetykę
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje