Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Polska to dla nas pewnego rodzaju brama do innych rynków europejskich, widzimy tu wielki potencjał. Usprawnienia w systemie dostaw przesyłek to jeden z naszych priorytetów – mówi Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Publikacja: 12.08.2019 21:00

Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Foto: mat. pras.

Wasza firma niechętnie dzieli się informacjami na temat skali swojej działalności w Polsce, ale czy możemy się dowiedzieć, jak wielu Polaków kupuje za pośrednictwem serwisu AliExpress?

Jesteśmy częścią globalnej grupy notowanej na giełdzie, co wiąże się z określonymi ograniczeniami, jak choćby brakiem możliwości podawania danych odnośnie do konkretnych rynków, np. obrotów czy liczby klientów. Niemniej mogę potwierdzić, że z punktu widzenia AliExpress Polska jest w grupie kluczowych rynków, na których nasze operacje rozwijają się najszybciej. Mówimy nie tylko o ujęciu europejskim, ale globalnym – nasza działalność rozwija się tu bardzo szybko.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Organy na zamówienie. Oni chcą przeprowadzić rewolucję w medycynie
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont