Aplikacje fryzjerskie stają się polskim hitem

Po globalnym sukcesie Booksy powstaje kolejny produkt dla sektora, czyli Wpadaj.pl. Rozpoczyna od rynku fryzjersko-kosmetycznego, choć ma znacznie szersze plany – sport, gastronomię i inne dziedziny wymagające umawiania wizyt.

Publikacja: 21.06.2021 10:20

Z aplikacji Wpadaj.pl korzysta 1,4 tys. salonów health & beauty

Z aplikacji Wpadaj.pl korzysta 1,4 tys. salonów health & beauty

Foto: Dragana Gordic – shutterstock

W Polsce ok. 100 tys. firm określa swoją działalność jako świadczenie usług fryzjerskich czy kosmetycznych. Choć pandemia z pewnością spowodowała ogromne spadki w sektorze, to można oczekiwać pojawienia się nowych. Stąd nie dziwi wielki międzynarodowy sukces Booksy, które jako pierwsze pośredniczyło w umawianiu wizyt w tego rodzaju placówkach.

CZYTAJ TAKŻE: Polski Booksy podbija świat. Rekordowe wsparcie od Amerykanów

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko