Aktualizacja: 12.05.2025 04:12 Publikacja: 28.06.2020 21:26
Foto: Bloomberg
Wprowadzają one obowiązek uiszczania opłaty audiowizualnej na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej przez firmy dostarczające usługi na żądanie (tzw. platformy VoD), wynoszącej 1,5 proc. opłat od użytkowników lub wpływów reklamowych, w zależności od tego, która pozycja jest wyższa.
Są przy tym wyjątki. Z daniny zwolnieni są mikroprzedsiębiorcy lub firmy, których liczba wszystkich użytkowników usług audiowizualnych lub medialnych w poprzednim roku była niższa niż 1 proc. użytkowników usług szerokopasmowego internetu. Urząd Komunikacji Elektronicznej określił tę liczbę za 2019 r. na nieco ponad 7,77 mln. To oznacza, że firmy obsługujące do 77,7 tys. abonentów opłaty nie wniosą.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas