Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2025 03:16 Publikacja: 21.10.2020 14:41
Foto: Bloomberg
Według opracowania firmy Zion Market Research rynek rozwiązań visual search w 2018 r. wart był 6,7 mld dol., a w kolejnych latach ma rosnąć średnio 17,5 proc. rocznie. Za siedem lat ma to być już 28,5 mld dol. Rosnącą popularność takiego rozwiązania widać również w Polsce.
Już w 2019 r. taką opcję udostępniła porównywarka Ceneo, również polska firma SAMITO poszła w tym kierunku. Jej system wykorzystuje algorytm porównujący ze sobą zdjęcia wszystkich produktów w sklepie, jednocześnie analizując stopień ich podobieństwa. Jeśli więc klient ogląda produkt z oferty, to dzięki temu rozwiązaniu sklep pokaże także inne, podobnie wyglądające. Chodzi nie tylko o kolor, ale w przypadku ubrania także krój.
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Prezydent elekt zapowiada przyspieszenie w rozwoju przełomowych technologii w Polsce. Pomóc w tym mają wielomili...
Litewski Vital3D potrafi już tworzyć na specjalnych biodrukarkach samoregenerującą się skórę dla psów, a w przys...
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas