David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz menedżer odpowiedzialny za rozwój serwisu Fly.com, teraz będzie pomagał firmie Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych. To polski startup, który przebojem szturmuje branżę podróży służbowych.
Partnerem technologicznym firmy z Poznania jest Microsoft, a pierwszym jej globalnym klientem został Google
Partnerem technologicznym firmy z Poznania jest Microsoft, a pierwszym jej globalnym klientem został Google. – Prowadzimy obiecujące rozmowy z firmami, które widzą, ile mogą zyskać, używając naszej platformy – mówi Michał Szeksztełło, dyrektor ds. sprzedaży Hotailors.
Zainteresowanie wyraziły m.in. Oracle, jeden z największych na świecie producentów oprogramowania, ubezpieczeniowa firma Lockton czy Pearson (zatrudniająca ponad 32 tys. osób firma z branży edukacyjnej). Najnowszym klientem został zaś Bizzabo, amerykańsko-izraelski startup, który stworzył oprogramowanie do organizacji eventów, a na swój rozwój zdobył od inwestorów ponad 30 mln dol.
Narodzili się w Słowenii
Hotailors to startup założony przez Filipa Błocha. Kierowana przez niego spółka idzie jak burza. W ub.r. wzięła udział w prestiżowej konferencji TechCrunch Disrupt w San Francisco, a na przełomie stycznia i lutego br. zaprezentuje się w Nowym Jorku, Miami i San Francisco podczas spotkań z partnerami i potencjalnymi klientami. W marcu weźmie zaś udział w konferencji SXSW w Austin w Teksasie.