Aktualizacja: 09.05.2025 22:33 Publikacja: 28.01.2019 15:31
Filip Błoch, CEO startupu Hotailors, sięgnął po sztuczną inteligencję, by pomóc firmom w organizacji podróży służbowych
Foto: mat. pras.
David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz menedżer odpowiedzialny za rozwój serwisu Fly.com, teraz będzie pomagał firmie Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych. To polski startup, który przebojem szturmuje branżę podróży służbowych.
Partnerem technologicznym firmy z Poznania jest Microsoft, a pierwszym jej globalnym klientem został Google. – Prowadzimy obiecujące rozmowy z firmami, które widzą, ile mogą zyskać, używając naszej platformy – mówi Michał Szeksztełło, dyrektor ds. sprzedaży Hotailors.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas