Aktualizacja: 15.05.2025 18:56 Publikacja: 25.10.2018 12:05
Andreas Hestbeck, prezes Vortexu, stawia na globalną ekspansję polskiej platformy dla graczy
Foto: Materiały prasowe
To rozwiązanie oparte na chmurze, umożliwiające zabawę grami wideo bez konieczności ściągania ich na własne urządzenie, jeden z dynamicznie rozwijających się trendów. Szacuje się, że rynek ten, który do 2023 r. ma rosnąć w tempie ponad 26 proc. rocznie, za pięć lat osiągnie wartość 4 mld dol. Co ciekawe, Polska ma swój wkład w rozwój tej innowacyjnej branży.
Jednym z serwisów, które napędzają ten rynek, jest Vortex. Platforma zdobyła ponad 43 tys. nowych abonentów w ciągu ledwie trzech miesięcy br. (od maja do lipca), a jej przychody skoczyły o ponad 200 proc. w ciągu dwóch kwartałów.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas