Aktualizacja: 11.05.2025 14:33 Publikacja: 19.03.2020 09:39
Foto: AFP
Poznański startup wdrożył platformę OTT (internetowa usługa do emisji filmów i materiałów audio) dla znanego na całym świecie klubu piłkarskiego Benfica Lizbona.
Benfica Play, bo tak się nazywa owa platforma, oparta jest na autorskim rozwiązaniu polskiej firmy – Insys Sport, skierowanym do klubów i organizacji sportowych, a także do nadawców posiadających prawa do transmisji sportowych. Kibice po wykupieniu subskrypcji mają dostęp do wszystkich treści wideo za pomocą specjalnego portalu Benficaplay.pt oraz aplikacji mobilnych. Rozwiązanie od rodzimej spółki Insys Video Technologies wyposażono w mechanizm rekomendacji i promocji treści m.in. za pomocą banerów graficznych.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas