Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 08:40 Publikacja: 19.03.2020 09:39
Foto: AFP
Poznański startup wdrożył platformę OTT (internetowa usługa do emisji filmów i materiałów audio) dla znanego na całym świecie klubu piłkarskiego Benfica Lizbona.
Benfica Play, bo tak się nazywa owa platforma, oparta jest na autorskim rozwiązaniu polskiej firmy – Insys Sport, skierowanym do klubów i organizacji sportowych, a także do nadawców posiadających prawa do transmisji sportowych. Kibice po wykupieniu subskrypcji mają dostęp do wszystkich treści wideo za pomocą specjalnego portalu Benficaplay.pt oraz aplikacji mobilnych. Rozwiązanie od rodzimej spółki Insys Video Technologies wyposażono w mechanizm rekomendacji i promocji treści m.in. za pomocą banerów graficznych.
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas