Aktualizacja: 07.05.2025 04:33 Publikacja: 30.03.2021 13:18
Foto: Bloomberg
Za 74 proc. rynku zakupów online odpowiadały towary, 13 proc. generuje turystyka, taki sam odsetek wydatków to inne usługi – wynika z badania na zlecenie Przelewy24 i Nets, które wykonała agencja sondażowa Kantar/Sifo.
W przypadku zakupów towarów liderem jest odzież, już co drugi Polak kupił ubrania za pośrednictwem sieci. 41 Polaków kupiło w sieci produkty kosmetyczne, z perspektywy wieku nabywców, najliczniejszą grupę stanowiły osoby poniżej 49 roku życia. Blisko jedna na trzy osoby 35 kupiła przez internet buty. Autorzy raportu podają, że najczęściej kupowane towary nie pokrywają się z tymi, które wygenerowały najwyższy obrót. Ponad 50 proc. wszystkich wydatków poniesionych przez kupujących w sieci stanowiła elektronika i sprzęty AGD. Jest to kategoria produktów, która w ubiegłych latach zazwyczaj plasowała się również w czołówce najczęściej kupowanych towarów.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas