Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 06:37 Publikacja: 30.03.2021 13:18
Foto: Bloomberg
Za 74 proc. rynku zakupów online odpowiadały towary, 13 proc. generuje turystyka, taki sam odsetek wydatków to inne usługi – wynika z badania na zlecenie Przelewy24 i Nets, które wykonała agencja sondażowa Kantar/Sifo.
W przypadku zakupów towarów liderem jest odzież, już co drugi Polak kupił ubrania za pośrednictwem sieci. 41 Polaków kupiło w sieci produkty kosmetyczne, z perspektywy wieku nabywców, najliczniejszą grupę stanowiły osoby poniżej 49 roku życia. Blisko jedna na trzy osoby 35 kupiła przez internet buty. Autorzy raportu podają, że najczęściej kupowane towary nie pokrywają się z tymi, które wygenerowały najwyższy obrót. Ponad 50 proc. wszystkich wydatków poniesionych przez kupujących w sieci stanowiła elektronika i sprzęty AGD. Jest to kategoria produktów, która w ubiegłych latach zazwyczaj plasowała się również w czołówce najczęściej kupowanych towarów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zespół rodzimych naukowców, we współpracy z inwestorami, chce pokonać problem, z którym zmaga się dziś 5 proc. E...
Polskie boty biorą się za badania obrazowe – analizują m.in. wyniki tomografii komputerowej i skany MRI mózgu. D...
Finansują m.in. wiodące w świecie innowacji firmy Figure AI i Anduril, tworzące humanoidy i bezzałogowce-kamikaz...
17 września 2025r. w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polsk...
Pięcioro polskich studentów znalazło się w elitarnym gronie uczestników tegorocznej edycji programu Huawei Seeds...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas