Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 16:21 Publikacja: 17.10.2018 18:51
Magazyn firmy Oponeo.pl
Foto: materiały prasowe
O internetowych zakupach firm mówi się u nas niewiele, a to rynek wart kilka razy więcej niż poziom konsumenckich wydatków online. Te ostatnie na ten rok oceniane są na ponad 50 mld zł, zaś firmowe – ponad 200 mld zł. Z ubiegłorocznego raportu Deloitte dla platformy Aleo wynika, że firmy już ponad 10 proc. zakupów realizują w internecie. Ich wartość do 2020 r. ma wzrosnąć do ponad 340 mld zł.
– Firma jest jak gospodarstwo domowe, potrzebuje produktów spożywczych, higienicznych, papierniczych i wielu innych, aby działać. Teraz to wszystko kupujemy w internecie, dzięki czemu dział zakupów skupia się na naszym podstawowym biznesie – mówi dyrektor biura u jednego z czołowych producentów elektroniki w Polsce.
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas