Reklama

Firmowe zakupy przenoszą się do internetu

Większość przedsiębiorstw już robi zakupy na platformach internetowych, ale zachowują się inaczej niż konsumenci. Ważniejsza od cen jest dla nich jakość obsługi.

Publikacja: 17.10.2018 18:51

Magazyn firmy Oponeo.pl

Magazyn firmy Oponeo.pl

Foto: materiały prasowe

O internetowych zakupach firm mówi się u nas niewiele, a to rynek wart kilka razy więcej niż poziom konsumenckich wydatków online. Te ostatnie na ten rok oceniane są na ponad 50 mld zł, zaś firmowe – ponad 200 mld zł. Z ubiegłorocznego raportu Deloitte dla platformy Aleo wynika, że firmy już ponad 10 proc. zakupów realizują w internecie. Ich wartość do 2020 r. ma wzrosnąć do ponad 340 mld zł.

– Firma jest jak gospodarstwo domowe, potrzebuje produktów spożywczych, higienicznych, papierniczych i wielu innych, aby działać. Teraz to wszystko kupujemy w internecie, dzięki czemu dział zakupów skupia się na naszym podstawowym biznesie – mówi dyrektor biura u jednego z czołowych producentów elektroniki w Polsce.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama