Aktualizacja: 10.05.2025 03:16 Publikacja: 10.11.2020 18:58
Livestreamer promuje produkty higieniczne online w czasie Dnia Singla
Foto: Qilai Shen/Bloomberg
Wielki festiwal zakupowy na chińskich serwisach zakupowych grupy Alibaba trwa dobę, jedynie cudzoziemcy kupujący na AliExpress mają dostęp do specjalnych promocji dłużej z racji różnicy czasu.
Z sondażu firmy Oliver Wyman wynika, że 86 proc. Chińczyków planuje podczas tegorocznego Dnia Singla wydać co najmniej tyle co rok temu lub więcej. Okolicznościowe promocje ogłasza także wiele polskich firm i sieci handlowych w naszym kraju jak CCC czy Media Markt.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas