Gwiazdy internetu mają w Polsce swoją stolicę

Znani aktorzy czy muzycy często nie są w stanie równać się z popularnością online’owych twórców. Youtuberzy, tiktokerzy i instagramerzy są w stanie przyciągać tysiące fanów.

Publikacja: 23.09.2019 22:32

Polskie gwiazdy internetu przyciągnęły niedawno do Tauron Areny w Krakowie ponad 20 tys. fanów, głów

Polskie gwiazdy internetu przyciągnęły niedawno do Tauron Areny w Krakowie ponad 20 tys. fanów, głównie młodego pokolenia. Dla tych odbiorców tradycyjna telewizja przestała być atrakcyjna. Interesujące treści znajdują online na kanałach takich twórców, jak np. „Rezi” czy „Friz”

Foto: mat. pras.

Influencerzy, czyli mający rzeszę wiernych widzów twórcy internetowi, publikujący zdjęcia i filmy na Instagramie i YouTubie, streamujący gry na Twitchu czy występujący w podbijającej rynek aplikacji TikTok, to fenomen. Wciąż jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy z popularności gwiazd cyfrowego świata.

Najmłodsze pokolenia więcej czasu spędzają obecnie „w smartfonie” czy przed ekranem komputera, niż słuchając radia czy oglądając telewizję. I to właśnie tam dziś koncentrują się ich myśli i serca. O skali tego zjawiska w Polsce może świadczyć zorganizowany niecały miesiąc temu MeetUp 2019. Tauron Arena Kraków, w której odbywała się impreza integrująca rodzimych twórców internetowych i ich fanów, pękała w szwach.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku