Aktualizacja: 09.05.2025 10:19 Publikacja: 23.09.2019 22:32
Polskie gwiazdy internetu przyciągnęły niedawno do Tauron Areny w Krakowie ponad 20 tys. fanów, głównie młodego pokolenia. Dla tych odbiorców tradycyjna telewizja przestała być atrakcyjna. Interesujące treści znajdują online na kanałach takich twórców, jak np. „Rezi” czy „Friz”
Foto: mat. pras.
Influencerzy, czyli mający rzeszę wiernych widzów twórcy internetowi, publikujący zdjęcia i filmy na Instagramie i YouTubie, streamujący gry na Twitchu czy występujący w podbijającej rynek aplikacji TikTok, to fenomen. Wciąż jednak wiele osób nie zdaje sobie sprawy z popularności gwiazd cyfrowego świata.
Najmłodsze pokolenia więcej czasu spędzają obecnie „w smartfonie” czy przed ekranem komputera, niż słuchając radia czy oglądając telewizję. I to właśnie tam dziś koncentrują się ich myśli i serca. O skali tego zjawiska w Polsce może świadczyć zorganizowany niecały miesiąc temu MeetUp 2019. Tauron Arena Kraków, w której odbywała się impreza integrująca rodzimych twórców internetowych i ich fanów, pękała w szwach.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas