Reklama
Rozwiń
Reklama

Gigantyczne kolejki w Amazonie. Koncern zmieni sposób obsługi klientów

Amazon poszukuje pracowników. Koncern zapowiedział zatrudnienie aż 75 tys. nowych dostawców i pracowników Amazon Fresh oraz Whole Foods Market. Firma nie nadąża z dostawami.

Publikacja: 16.04.2020 10:21

Gigantyczne kolejki w Amazonie. Koncern zmieni sposób obsługi klientów

Foto: Bloomberg

Nowi klienci Amazon Fresh oraz Whole Foods Market muszą czekać w kolejkach, Amazon nie jest w stanie na bieżąco obsłużyć wszystkich zamówień, które rosną lawinowo. Odkąd Amerykanie przestraszeni pandemią koronawirusa zaczęli zamawiać online wszystko, także jedzenie, Amazon zaczął zwiększać zatrudnienie. Koncern zapewnia, że co tydzień zatrudnia nowe osoby, by sprostać oczekiwaniom klientów. Mimo to kolejki zamówień wciąż rosną.

CZYTAJ TAKŻE: Najbogatszy człowiek jeszcze bogatszy. Dzięki koronawirusowi

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama