Chatbot pierwszego kontaktu. Czy interniści będą potrzebni?

Aplikacje i chatboty od Infermedica pomagają we wstępnej ocenie stanu zdrowia oraz kierowaniu chorych do odpowiednich specjalistów. Po polską technologię sięgnęły m.in. Allianz i PZU Zdrowie.

Publikacja: 19.11.2019 06:53

Chatbot pierwszego kontaktu. Czy interniści będą potrzebni?

Foto: Shutterstock

Wrocławski startup wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) i technologię uczenia maszynowego (z ang. machine learning) do diagnozowania pacjentów. Nowatorskie rozwiązanie z Polski pozyskało 14 mln zł od inwestorów. Pieniądze, które firma otrzymała w tzw. rundzie zalążkowej (seed) m.in. od funduszy z Estonii i USA, mają pomóc w zintensyfikowaniu obecności spółki w Ameryce i Europie oraz szybszym rozwoju innowacyjnej technologii.

Chcą zostać polskim jednorożcem

Pozostało 90% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes Ludzie Startupy
Od zera do miliarda w cztery miesiące. Wyceny firm od sztucznej inteligencji oszalały
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja na skalę światową. Polacy znaleźli sposób na braki wody i żywności
Biznes Ludzie Startupy
Polskie urządzenie wyczuje chemię. Wykryje i zbada niemal każdą substancję
Materiał partnera
Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał partnera
PZU szuka innowacji w akceleratorach start-upów