Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 11:25 Publikacja: 27.04.2021 07:14
Lil Miquela to wirtualna influencerka modowa, która na Instagramie ma ponad 3 mln obserwujących. W 2018 r. magazyn „Times” wybrał ją do grona najbardziej wpływowych postaci internetu
Foto: Instagram
Wirtualni influencerzy, stworzone cyfrowo postaci, które mają swoje profile w mediach społecznościowych, wywierają coraz większy wpływ na realny świat. Piszą tweety, zamieszczają filmy na YouTubie, kręcą teledyski na TikToku. Oczywiście nie same, lecz stojące za nimi agencje marketingowe czy artyści traktujący takie awatary 3D jako swoisty internetowy happening. To potężna machina, która przyciąga pod każdym postem na Facebooku, czy fotką na Instagramie tysiące polubień. Internauci oszaleli na punkcie tych fikcyjnych online celebrytów, a wraz za ich lajkami poszły gigantyczne pieniądze i kontrakty reklamowe. To kompletnie nowa odsłona życia w sieci.
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Prezydent elekt zapowiada przyspieszenie w rozwoju przełomowych technologii w Polsce. Pomóc w tym mają wielomili...
Litewski Vital3D potrafi już tworzyć na specjalnych biodrukarkach samoregenerującą się skórę dla psów, a w przys...
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas