Reklama
Rozwiń

Usługi lokalizacji wchodzą do firm

Rynek rozwiązań służących do lokalizacji i namierzania pojazdów rośnie jak na drożdżach. Globalnie jego dynamika sięga 13 proc. rocznie. Analitycy Markets&Markets prognozują, że do 2023 r. jego wartość sięgnie 2,89 mld dol.

Publikacja: 15.10.2018 19:30

Usługi lokalizacji wchodzą do firm

Foto: cyfrowa.rp.pl

W Polsce sektor ten rozwija się równie dynamicznie, a dodatkowo napędzą go przepisy o obowiązku przekazywania danych geolokalizacyjnych dotyczących transportów towarów wrażliwych, które weszły w życie w październiku. Zgodnie z tą regulacją każdy tego typu transport musi zostać wyposażony w system lokalizacji. Jego brak oznacza dla przewoźnika 10 tys. zł kary, a dla kierowcy nawet 7,5 tys. zł.

Towar pod kontrolą

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły