Usługi lokalizacji wchodzą do firm

Rynek rozwiązań służących do lokalizacji i namierzania pojazdów rośnie jak na drożdżach. Globalnie jego dynamika sięga 13 proc. rocznie. Analitycy Markets&Markets prognozują, że do 2023 r. jego wartość sięgnie 2,89 mld dol.

Publikacja: 15.10.2018 19:30

Usługi lokalizacji wchodzą do firm

Foto: cyfrowa.rp.pl

W Polsce sektor ten rozwija się równie dynamicznie, a dodatkowo napędzą go przepisy o obowiązku przekazywania danych geolokalizacyjnych dotyczących transportów towarów wrażliwych, które weszły w życie w październiku. Zgodnie z tą regulacją każdy tego typu transport musi zostać wyposażony w system lokalizacji. Jego brak oznacza dla przewoźnika 10 tys. zł kary, a dla kierowcy nawet 7,5 tys. zł.

Towar pod kontrolą

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Organy na zamówienie. Oni chcą przeprowadzić rewolucję w medycynie
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont