Usługi lokalizacji wchodzą do firm

Rynek rozwiązań służących do lokalizacji i namierzania pojazdów rośnie jak na drożdżach. Globalnie jego dynamika sięga 13 proc. rocznie. Analitycy Markets&Markets prognozują, że do 2023 r. jego wartość sięgnie 2,89 mld dol.

Publikacja: 15.10.2018 19:30

Usługi lokalizacji wchodzą do firm

Foto: cyfrowa.rp.pl

W Polsce sektor ten rozwija się równie dynamicznie, a dodatkowo napędzą go przepisy o obowiązku przekazywania danych geolokalizacyjnych dotyczących transportów towarów wrażliwych, które weszły w życie w październiku. Zgodnie z tą regulacją każdy tego typu transport musi zostać wyposażony w system lokalizacji. Jego brak oznacza dla przewoźnika 10 tys. zł kary, a dla kierowcy nawet 7,5 tys. zł.

Towar pod kontrolą

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko