Polak musi testować, czyli jak kupujemy online

50 mld zł – tyle, według raportu Interaktywnie.com, wydamy na zakupy online w 2019 r. W sieci pieniądze wydaje już 49 proc. Polaków i ten odsetek stale rośnie. Nie oznacza to jednak, że tradycyjne, fizyczne sklepy muszą się obawiać.

Publikacja: 17.04.2019 13:50

Polak musi testować, czyli jak kupujemy online

Foto: cyfrowa.rp.pl

Z najnowszych badań SAP wynika bowiem, iż co drugi z nas chce „testować” produkty w sklepie – obejrzeć go, dotknąć, wypróbować.

– Nad Wisłą obserwujemy rosnącą popularność modelu e-commerce, połączoną jednak z wyróżniającą się na tle innych krajów chęcią dostępu do fizycznych placówek. Wskazuje to na potrzebę rozwijania przez firmy w Polsce wielokanałowych strategii i narzędzi budowy relacji z klientami – przekonuje Tomasz Niebylski, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży w SAP Polska.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość