Reklama

Hit czasów pandemii. Walka w sieci z depresją i stresem

Pandemia rozruszała usługi mental tech. Także w Polsce szybko przybywa aplikacji, które oferują pomoc w walce ze stresem i wsparcie psychologiczne.

Publikacja: 04.05.2021 09:50

Książę Harry od marca pracuje
na stanowisku chief impact officera
w startupie oferującym technologie

Książę Harry od marca pracuje na stanowisku chief impact officera w startupie oferującym technologie do wsparcia zdrowia psychicznego pracowników

Foto: SAEED KHAN / AFP

Rekordową kwotę ponad 1,6 mld dolarów zainwestowały w ubiegłym roku fundusze venture capital w startupy oferujące aplikacje w segmencie zdrowia i dobrostanu psychicznego (mental health & wellness). To prawie dwukrotnie więcej niż rok wcześniej –wynika z danych firmy badawczej Pitchbook. Ten rok powinien przynieść kolejny rekord, bo technologiami, które oferują pomoc w walce ze stresem i wsparcie psychologiczne, coraz bardziej zainteresowani są pracodawcy. Według globalnych badań firmy McKinsey w 2020 r. ponad połowa dużych firm na świecie miała w ofercie pracowniczych benefitów świadczenia z zakresu zdrowia psychicznego.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama