W obcej skórce. Cyfrowe dobra z Polski idą na parkiet

Skinwallet, właściciel nowatorskiej platformy do handlu tzw. cyfrowymi dobrami w grach wideo, pozyskał nowych inwestorów – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.

Publikacja: 16.06.2020 01:55

Zarząd startupu Skinwallet
(od lewej:
Kornel Szwaja
i Dawid Chomicz)
zdobył pieniądze
na ekspansję

Zarząd startupu Skinwallet (od lewej: Kornel Szwaja i Dawid Chomicz) zdobył pieniądze na ekspansję

Foto: ANDRZEJ SZKOCKI

Szczeciński startup rośnie jak na drożdżach. Biznesowi sprzyja pandemia, która sprawia, że gracze zamknięci w domach chętniej kupują różnego rodzaje bronie i inne tzw. skórki przydatne w trakcie cyfrowej rozrywki. Skinwallet to w praktyce internetowy sklep z takimi przedmiotami, głównie niezbędnymi w popularnej grze „Counter-Strike: Global Offensive”, ale również „Dota 2” i „Team Fortress 2”.

Kierunek Europa Wschodnia

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki