Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.07.2025 22:45 Publikacja: 15.10.2019 18:38
Billboard rozpoznaje w pobliżu pojazd straży pożarnej i natychmiast emituje reklamę serialu „Chicago Fire”
Foto: Jerzy Dudek / Fotorzepa
Polska spółka Veturai, we współpracy z kanałem Fox i firmą Screen Network, przeprowadziła innowacyjną kampanię z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI). Nowatorska akcja, promująca serial o służbach ratowniczych „Chicago Fire”, polegała na emisji reklamy na interaktywnej kurtynie LED. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że – dzięki czujnikom i „sprytnym” algorytmom – wyświetlano dedykowaną treść w momencie wykrycia w pobliżu służb ratowniczych jadących na sygnale. Efekt był imponujący. Tym bardziej że obraz emitowano na 165-metrowej kurtynie na fasadzie warszawskiego Centrum Handlowego Plac Unii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas