Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 20:17 Publikacja: 15.10.2019 18:38
Billboard rozpoznaje w pobliżu pojazd straży pożarnej i natychmiast emituje reklamę serialu „Chicago Fire”
Foto: Jerzy Dudek / Fotorzepa
Polska spółka Veturai, we współpracy z kanałem Fox i firmą Screen Network, przeprowadziła innowacyjną kampanię z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI). Nowatorska akcja, promująca serial o służbach ratowniczych „Chicago Fire”, polegała na emisji reklamy na interaktywnej kurtynie LED. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że – dzięki czujnikom i „sprytnym” algorytmom – wyświetlano dedykowaną treść w momencie wykrycia w pobliżu służb ratowniczych jadących na sygnale. Efekt był imponujący. Tym bardziej że obraz emitowano na 165-metrowej kurtynie na fasadzie warszawskiego Centrum Handlowego Plac Unii.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polski start-up APS zapewni ochronę granic NATO – zawarł serię porozumień, które zwiększą bezpieczeństwo przestr...
Huawei Digital Power jako pierwszy na świecie uzyskał od TÜV Rheinland certyfikat bezpieczeństwa magazynów energ...
Rodzimy start-up rozwija technologię, bez której trudno wyobrazić sobie stworzenie nowoczesnych wyświetlaczy mik...
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb da...
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas