Aktualizacja: 10.05.2025 17:15 Publikacja: 13.11.2019 21:01
Foto: Bloomberg
Chińczycy pobijają europejski rynek na coraz to owych polach. AliExpress w wielu krajach jest już jedną z najpopularniejszych internetowych platform, a firma wchodzi także do handlu tradycyjnego. Latem ruszył pierwszy europejski salon AliExpress w Madrycie, na 740 mkw. klienci mogą oglądać ponad 1 tys. produktów ponad 60 marek.
Na tym apetyty koncernu się nie kończą. – Otworzymy w Europie kolejny salon, ale nie mogę jeszcze podać w jakiej lokalizacji – mówi „Rzeczpospolitej” Cheer Zhang, general manager ds. operacyjnych w AliExpress. – Oczywiście to dla nas tylko dodatkowa działalność, nie staniemy się firmą handlu tradycyjnego tyko nadal rozwijamy się głównie online – dodaje.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas