Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Na Instagramie konta z największą liczbą obserwatorów należą do sportowców i celebrytów.

Publikacja: 25.11.2018 19:02

Gwiazdy biją firmy na Instagramie

Foto: cyfrowa.rp.pl

Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.

Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes Ludzie Startupy
Google wsparło polską firmę. Blisko chce odmienić opiekę i leczenie dzieci
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Biznes Ludzie Startupy
Polska wyrzutnia bezzałogowców. Pierwsza na świecie taka technologia
Biznes Ludzie Startupy
Kombinezony ochronne mogą szkodzić. Polak rozwiązał ten problem
Biznes Ludzie Startupy
Kryształowa kula dla biznesu. Narzędzie tej polskiej fimy przewidzi skutki decyzji
Biznes Ludzie Startupy
Nie Bruksela, a Polacy chcą teraz karmić robakami. Mają więcej białka i witamin