Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 19:23 Publikacja: 25.11.2018 19:02
Foto: cyfrowa.rp.pl
Zdecydowanie wyprzedzają oni pod tym względem czołowe konta należące do firm. To ważne, bo na milionach obserwatorów można dużo zarobić. Największą potęgą Instragrama pozostaje piłkarz Cristiano Ronaldo.
Z danych serwisu Statista.com wynika, że najpopularniejszym kontem formowym na Instagramie jest Nike, który w grudniu 2017 r. miał ponad 69 mln obserwatorów. Ostatni skandal wizerunkowy mógł wynik obniżyć, ale liczba obserwatorów wzrosła – teraz jest to ponad 82 mln obserwujących. Dodatkowo konto Nike Football obserwuje 36,8 mln osób. Inne firmowe konta spośród najpopularniejszych na Instagramie to Victoria’s Secret z 62,8 mln obserwatorów czy H&M z 27,8 mln.
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas