Reklama

E-handel łapie zadyszkę. Ale boom jeszcze wróci

Najnowsze dane GUS mogą sugerować, że kończy się „pandemiczne” paliwo, które napędzało zakupy w sieci. Eksperci wieszczą jednak nawet 25-proc. zwyżki.

Publikacja: 23.03.2021 08:14

Zamknięte ponownie galerie handlowe staną się impulsem do kolejnych zwyżek e-commerce

Zamknięte ponownie galerie handlowe staną się impulsem do kolejnych zwyżek e-commerce

Foto: Robert Gardzinski

Boom na zakupy internetowe, wywołany wybuchem epidemii koronawirusa i lockdownem, sprawił, że ubiegły rok dla branży e-commerce był najlepszy w historii. Ale wygląda na to, że niebotyczne zwyżki sprzedaży to już historia – z najnowszych danych GUS wynika, że udział e-sprzedaży w handlu detalicznym w lutym br. spadł miesiąc do miesiąca z niemal 10 do 8,6 proc.

Analitycy zaznaczają, że spadek udziału e-commerce to konsekwencja otwarcia sklepów w galeriach handlowych. Nie zmienia to faktu, że mamy za sobą kolejny okres potwierdzający bardzo dobrą kondycję polskiego e-handlu. W wyniku pandemii doszło do przełomu w zwyczajach zakupowych Polaków. Od tego trendu nie ma odwrotu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up rewolucjonizuje medycynę. AI wykryje chorobę szybciej niż człowiek
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Reklama
Reklama