Klęska handlowego giganta. SMS-y zawiodły

Amerykańska sieć handlowa Walmart postanowiła zrezygnować z eksperymentalnej usługi Jet black, która oferowała spersonalizowane zakupy.

Publikacja: 17.02.2020 09:31

Klęska handlowego giganta. SMS-y zawiodły

Foto: Bloomberg

Jet black ma działać tylko do 21 lutego 2020 roku. Usługa pozwalała klientom na proste zamawianie zakupów przez SMS. Wystarczyło się zarejestrować, zapłacić 50 dolarów za miesiąc i za po mocą prostego Smsów zamawiać zakupy prosto do domu.

CZYTAJ TAKŻE: Media społecznościowe stają się rywalem gigantów e-handlu

Pozostało jeszcze 86% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego