Klęska handlowego giganta. SMS-y zawiodły

Amerykańska sieć handlowa Walmart postanowiła zrezygnować z eksperymentalnej usługi Jet black, która oferowała spersonalizowane zakupy.

Publikacja: 17.02.2020 09:31

Klęska handlowego giganta. SMS-y zawiodły

Foto: Bloomberg

Jet black ma działać tylko do 21 lutego 2020 roku. Usługa pozwalała klientom na proste zamawianie zakupów przez SMS. Wystarczyło się zarejestrować, zapłacić 50 dolarów za miesiąc i za po mocą prostego Smsów zamawiać zakupy prosto do domu.

CZYTAJ TAKŻE: Media społecznościowe stają się rywalem gigantów e-handlu

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody