Aktualizacja: 28.04.2025 13:52 Publikacja: 26.11.2019 21:14
Foto: Adobe Stock
Większość operatorów, którzy przez lata koncentrowali się na dostarczaniu paczek bezpośrednio do domów czy naszych miejsc pracy, teraz inwestuje w budowę sieci punktów odbioru. Działa ich już niemal 30 tys., ale wkrótce będzie znacznie więcej. Chodzi o placówki własne, automaty paczkowe, jak również obiekty partnerskie – stacje paliw, sklepy, kawiarnie czy kioski. Według prognoz ta część rynku paczkowego w 2021 r. może być warta 5 mld zł.
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas