Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 11:50 Publikacja: 09.10.2018 18:29
Foto: Tak wyglądały usługi fryzjerskie jeszcze 100 lat temu – uliczny fryzjer na ulicach Paryża. Teraz klientowi może towarzyszyć wirtualny asystent lub asystentka
Rozwiązanie, zbudowane w oparciu o platformę botów, umożliwia klientom salonów umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty. System posługując się językiem naturalnym zbudowano na platformie Talkie, zaprojektowanej przez warszawską firmę Pragmatists. Dzięki wykorzystaniu technik tzw. głębokiego uczenia (Deep Learning) i sztucznej inteligencji (AI) stworzono interfejs komunikacji głosowej. – Klienci oczekują, aby infolinia, przez którą można umówić się na wizytę, była dostępna wieczorami i w dni wolne od pracy. Co naturalne, nie chcą też długo oczekiwać na połączenie z konsultantem. Podjęliśmy zatem decyzję o dostosowaniu naszej obsługi do potrzeb klientów i wdrożyliśmy wirtualną asystentkę – mówi Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, właściciela marki Jean Louis David.
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas