Wirtualna asystentka u fryzjera

Polskie salony fryzjerskie Jean Louis David, jako pierwsze na świecie w ramach międzynarodowej sieci działającej w 30 krajach świata, wdrożyły technologię wirtualnej asystentki.

Publikacja: 09.10.2018 18:29

Wirtualna asystentka u fryzjera

Foto: Tak wyglądały usługi fryzjerskie jeszcze 100 lat temu – uliczny fryzjer na ulicach Paryża. Teraz klientowi może towarzyszyć wirtualny asystent lub asystentka

Rozwiązanie, zbudowane w oparciu o platformę botów, umożliwia klientom salonów umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty. System posługując się językiem naturalnym zbudowano na platformie Talkie, zaprojektowanej przez warszawską firmę Pragmatists. Dzięki wykorzystaniu technik tzw. głębokiego uczenia (Deep Learning) i sztucznej inteligencji (AI) stworzono interfejs komunikacji głosowej. – Klienci oczekują, aby infolinia, przez którą można umówić się na wizytę, była dostępna wieczorami i w dni wolne od pracy. Co naturalne, nie chcą też długo oczekiwać na połączenie z konsultantem. Podjęliśmy zatem decyzję o dostosowaniu naszej obsługi do potrzeb klientów i wdrożyliśmy wirtualną asystentkę – mówi Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, właściciela marki Jean Louis David.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko
Biznes Ludzie Startupy
Cyfryzacja zwiększa wydajność przemysłu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes Ludzie Startupy
„Zabójcy banków" wychodzą z internetu. Nowe, zaskakujące usługi