Reklama

Wirtualna asystentka u fryzjera

Polskie salony fryzjerskie Jean Louis David, jako pierwsze na świecie w ramach międzynarodowej sieci działającej w 30 krajach świata, wdrożyły technologię wirtualnej asystentki.

Publikacja: 09.10.2018 18:29

Wirtualna asystentka u fryzjera

Foto: Tak wyglądały usługi fryzjerskie jeszcze 100 lat temu – uliczny fryzjer na ulicach Paryża. Teraz klientowi może towarzyszyć wirtualny asystent lub asystentka

Rozwiązanie, zbudowane w oparciu o platformę botów, umożliwia klientom salonów umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty. System posługując się językiem naturalnym zbudowano na platformie Talkie, zaprojektowanej przez warszawską firmę Pragmatists. Dzięki wykorzystaniu technik tzw. głębokiego uczenia (Deep Learning) i sztucznej inteligencji (AI) stworzono interfejs komunikacji głosowej. – Klienci oczekują, aby infolinia, przez którą można umówić się na wizytę, była dostępna wieczorami i w dni wolne od pracy. Co naturalne, nie chcą też długo oczekiwać na połączenie z konsultantem. Podjęliśmy zatem decyzję o dostosowaniu naszej obsługi do potrzeb klientów i wdrożyliśmy wirtualną asystentkę – mówi Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, właściciela marki Jean Louis David.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama