Warszawski startup wie, jak przywiązać do marki. Pomaga AI

Consumer Intelligence pomaga firmom w komunikacji z klientem i budowie jego przywiązania do marek. Warszawski startup wykorzystuje do tego celu m.in. sztuczną inteligencję. Samo „przekupywanie” rabatami już nie wystarcza.

Publikacja: 10.11.2020 08:22

Startup stworzył rozwiązania, które analizują zachowania konsumentów.

Startup stworzył rozwiązania, które analizują zachowania konsumentów.

Foto: mat. pras.

Pandemia nie powstrzymuje innowacyjnych biznesów. Dowodzi tego Consumer Intelligence – spółka założona przez Krystiana Dylewskiego to przedstawiciel tzw. segmentu martechów (startupy rozwijające nowatorskie technologie marketingowe). Ambicją warszawskiej firmy jest zbudowanie globalnego programu do zarządzania relacjami z klientami.

Przewidzieć trendy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma pomoże pozyskać kluczowy surowiec. Wielka nadzieja medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Polacy ze Szkocji rewolucjonizują produkcję mięsa. Nowa alternatywa dla żywych zwierząt
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Biznes Ludzie Startupy
Polacy oswoją DeepSeeka. Dodadzą mocy korporacjom w USA i Azji