Reklama
Rozwiń
Reklama

Warszawski startup wie, jak przywiązać do marki. Pomaga AI

Consumer Intelligence pomaga firmom w komunikacji z klientem i budowie jego przywiązania do marek. Warszawski startup wykorzystuje do tego celu m.in. sztuczną inteligencję. Samo „przekupywanie” rabatami już nie wystarcza.

Publikacja: 10.11.2020 08:22

Startup stworzył rozwiązania, które analizują zachowania konsumentów.

Startup stworzył rozwiązania, które analizują zachowania konsumentów.

Foto: mat. pras.

Pandemia nie powstrzymuje innowacyjnych biznesów. Dowodzi tego Consumer Intelligence – spółka założona przez Krystiana Dylewskiego to przedstawiciel tzw. segmentu martechów (startupy rozwijające nowatorskie technologie marketingowe). Ambicją warszawskiej firmy jest zbudowanie globalnego programu do zarządzania relacjami z klientami.

Przewidzieć trendy

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama