Aktualizacja: 11.05.2025 16:37 Publikacja: 22.10.2020 09:11
Foto: Bloomberg
Covid-19 przyciągnął do internetu około 10 mln rosyjskich konsumentów. Po tym, jak prezydent Władimir Putin nakazał zamknięcie sklepów na prawie dwa miesiące podczas wiosennej fali zachorowań na koronawirusa, pozostawiło to konsumentom niewielki wybór i wielu rozpoczęło przygodę z handlem e-commerce. Według prognoz firmy Data Insight, wartość sprzedaży internetowej w Rosji wzrośnie o 44 proc. w 2020 r. do 2,5 bln rubli (32 mld dol.).
CZYTAJ TAKŻE: Pierwsza licencja na 5G w Rosji. Wielkie opóźnienia przez armię
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas