Reklama
Rozwiń
Reklama

Interia przechodzi w ręce Polsatu. Będzie silniejszy w reklamie online

Grupa kontrolowana przez Zygmunta Solorza zdecydowała o przejęciu Interii – właściciela m.in. portalu interia.pl.

Publikacja: 04.05.2020 09:35

Interia przechodzi w ręce Polsatu. Będzie silniejszy w reklamie online

Foto: Darek Golik

Panująca pandemia koronawirusa powoduje, że wiele firm musi ograniczyć swoje plany rozwoju czy przejęć. Tymczasem Cyfrowy Polsat i Grupa Bauer porozumiały się ostatecznie w sprawie sprzedaży Interii.

Informacje o rozmowach między dwoma przedsiębiorstwami potwierdziły się w drugiej połowie marca. „Portal internetowy o dużym zasięgu to aktywo, które grupie Polsatu na pewno mogłoby się przydać” – komentował wówczas Dominik Niszcz, analityk Raiffeisen Centrobanku. W marcu telekomunikacyjna spółka otrzymała wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu Interii. Wcześniej wśród zainteresowanych wymieniano m.in. Agorę czy Wirtualną Polskę.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama