Reklama

Interia przechodzi w ręce Polsatu. Będzie silniejszy w reklamie online

Grupa kontrolowana przez Zygmunta Solorza zdecydowała o przejęciu Interii – właściciela m.in. portalu interia.pl.

Publikacja: 04.05.2020 09:35

Interia przechodzi w ręce Polsatu. Będzie silniejszy w reklamie online

Foto: Darek Golik

Panująca pandemia koronawirusa powoduje, że wiele firm musi ograniczyć swoje plany rozwoju czy przejęć. Tymczasem Cyfrowy Polsat i Grupa Bauer porozumiały się ostatecznie w sprawie sprzedaży Interii.

Informacje o rozmowach między dwoma przedsiębiorstwami potwierdziły się w drugiej połowie marca. „Portal internetowy o dużym zasięgu to aktywo, które grupie Polsatu na pewno mogłoby się przydać” – komentował wówczas Dominik Niszcz, analityk Raiffeisen Centrobanku. W marcu telekomunikacyjna spółka otrzymała wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu Interii. Wcześniej wśród zainteresowanych wymieniano m.in. Agorę czy Wirtualną Polskę.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama