Reklama
Rozwiń

Internet wielką szansą dla polskich eksporterów

Obecnie online odpowiada za ok. 30 mld zł polskiego eksportu. Za kilka lat ta kwota może wzrosnąć nawet kilkakrotnie, ale firmom trzeba w tym pomóc.

Publikacja: 23.09.2019 21:29

Centrum logistyczne Alibaby. Wiele polskich firm sprzedaje za granicę poprzez platformę chińskiego g

Centrum logistyczne Alibaby. Wiele polskich firm sprzedaje za granicę poprzez platformę chińskiego giganta

Foto: Bloomberg

Polski handel internetowy rozwija się błyskawicznie, ale wciąż rodzimi sprzedawcy stawiają głównie na szukanie klientów w kraju. Z raportu PwC dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, wynika, że tylko ok. 4 proc. polskich firm prowadzi sprzedaż internetową do innych krajów, przy średniej unijnej 7 proc.

CZYTAJ TAKŻE: Jadwiga Emilewicz: Polski eksport cyfrowy jest zbyt mały

Pozostało jeszcze 91% artykułu
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń