Reklama

Internet wielką szansą dla polskich eksporterów

Obecnie online odpowiada za ok. 30 mld zł polskiego eksportu. Za kilka lat ta kwota może wzrosnąć nawet kilkakrotnie, ale firmom trzeba w tym pomóc.

Publikacja: 23.09.2019 21:29

Centrum logistyczne Alibaby. Wiele polskich firm sprzedaje za granicę poprzez platformę chińskiego g

Centrum logistyczne Alibaby. Wiele polskich firm sprzedaje za granicę poprzez platformę chińskiego giganta

Foto: Bloomberg

Polski handel internetowy rozwija się błyskawicznie, ale wciąż rodzimi sprzedawcy stawiają głównie na szukanie klientów w kraju. Z raportu PwC dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, do którego dotarła „Rzeczpospolita”, wynika, że tylko ok. 4 proc. polskich firm prowadzi sprzedaż internetową do innych krajów, przy średniej unijnej 7 proc.

CZYTAJ TAKŻE: Jadwiga Emilewicz: Polski eksport cyfrowy jest zbyt mały

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama