Polski Uber w San Francisco

RydeOn, platforma łączącą hotele i firmy specjalizujące się w przewozie limuzynami, podbija Dolinę Krzemową. Teraz rodzima spółka chce iść nad Wisłę, do Ameryki Łacińskiej i kolejnych miast w USA.

Publikacja: 02.12.2019 20:51

Polski Uber w San Francisco

Foto: mat. pras.

Młody, 25-letni przedsiębiorca z Polski, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, jest na dobrej drodze, by zrewolucjonizować branżę transportu hotelowego. Na koncie ma już sukces swojego wcześniejszego startupu z branży taxi, który rozkręcił w Amsterdamie.

Adam Olejniczak, twórca RydeOn, zdobył już mocną pozycję w rejonie Silicon Valley. Jego innowacyjne biznes działa ledwie kilka miesięcy, a już jest dochodowy.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem