Polski Uber w San Francisco

RydeOn, platforma łączącą hotele i firmy specjalizujące się w przewozie limuzynami, podbija Dolinę Krzemową. Teraz rodzima spółka chce iść nad Wisłę, do Ameryki Łacińskiej i kolejnych miast w USA.

Publikacja: 02.12.2019 20:51

Polski Uber w San Francisco

Foto: mat. pras.

Młody, 25-letni przedsiębiorca z Polski, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, jest na dobrej drodze, by zrewolucjonizować branżę transportu hotelowego. Na koncie ma już sukces swojego wcześniejszego startupu z branży taxi, który rozkręcił w Amsterdamie.

Adam Olejniczak, twórca RydeOn, zdobył już mocną pozycję w rejonie Silicon Valley. Jego innowacyjne biznes działa ledwie kilka miesięcy, a już jest dochodowy.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki