Polski LinkedIn? Ruszyła elitarna sieć społecznościowa

Founders.pl – tak nazywa się platforma internetowa, która właśnie zadebiutowała nad Wisłą. To zamknięta sieć społecznościowa adresowana dla ludzi biznesu, skupiać ma tzw. founderów, przedsiębiorców, menedżerów, inwestorów i startupowców.

Publikacja: 04.02.2021 18:43

Polski LinkedIn? Ruszyła elitarna sieć społecznościowa

Foto: Microsoft

Jak podkreślają twórcy serwisu rozwiązanie to ma stanowić antidotum na chaos panujący we współczesnych mediach społecznościowych. – Te są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami – wskazuje Bartosz Ferenc, jeden z założycieli Founders.pl.

Z założenia nowa, polska sieć społecznościowa ma być elitarna – dostęp do niej jest płatny (wykup pakietu kosztuje niecałe 40 zł). Użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują dostęp do funkcji networkingowych, szkoleń i webinarów. – Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych – zaznacza Ferenc.

CZYTAJ TAKŻE: Elitarna aplikacja Clubhouse hitem. To zasługa Elona Muska

Wyróżnikiem dla tej platformy jest fakt, że odbywające się tam dyskusje są moderowane i podzielone na kanały tematyczne. – Idziemy w jakość, nie ilość, dlatego nie można porówynywać nas np. do LinkedIn – zastrzega Michał Bąk, prezes Fouders.pl.

Na razie społeczność serwisu liczy sobie ponad 200 użytkowników. Dysponuje on listą weryfikowanych ekspertów biznesowych, z którymi można nawiązać relację, przedyskutować wyzwania przed jakimi stoi organizacja lub poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. – Founders.pl powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń i obserwacji. Chcieliśmy zaoferować kompaktową i spójną przestrzeń, która będzie precyzyjną odpowiedzią na potrzeby sprofilowanej grupy odbiorców. W dużej mierze koncentrujemy się na młodych przedsiębiorcach, którzy często mają ciekawe pomysły, ale potrzebują wsparcia i mentoringu, żeby właściwie wystartować lub odpowiednio skalować swój biznes – komentuje Michał Bąk.

Jak dodaje, podpisana już została pierwsza umowa współpracy pomiędzy użytkownikami Founders.pl, którzy poznali się dzięki serwisowi.

Jak podkreślają twórcy serwisu rozwiązanie to ma stanowić antidotum na chaos panujący we współczesnych mediach społecznościowych. – Te są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami – wskazuje Bartosz Ferenc, jeden z założycieli Founders.pl.

Z założenia nowa, polska sieć społecznościowa ma być elitarna – dostęp do niej jest płatny (wykup pakietu kosztuje niecałe 40 zł). Użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują dostęp do funkcji networkingowych, szkoleń i webinarów. – Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych – zaznacza Ferenc.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Biznes Ludzie Startupy
Polski wynalazek to rewolucja dla cukrzyków. Wystarczy ślina
Biznes Ludzie Startupy
Solarny śmietnik ostrzeże kierowcę. Ścieżki rowerowe czeka rewolucja
Biznes Ludzie Startupy
Polscy naukowcy stworzyli świecę, która zabija wirusy, bakterie i grzyby
Biznes Ludzie Startupy
Technologia rozpoznawania pysków. Nowatorskie narzędzie odnajdzie psa czy kota
Materiał Promocyjny
SSC/GBS Leadership Program 2023
Biznes Ludzie Startupy
Rekordy dezinformacji w sieci. Te firmy tworzą bat na manipulacje
Biznes Ludzie Startupy
Inżynierowie znad Wisły zawalczą z chorobą płuc. Wygrali prestiżowy konkurs