Polski LinkedIn? Ruszyła elitarna sieć społecznościowa

Founders.pl – tak nazywa się platforma internetowa, która właśnie zadebiutowała nad Wisłą. To zamknięta sieć społecznościowa adresowana dla ludzi biznesu, skupiać ma tzw. founderów, przedsiębiorców, menedżerów, inwestorów i startupowców.

Publikacja: 04.02.2021 18:43

Polski LinkedIn? Ruszyła elitarna sieć społecznościowa

Foto: Microsoft

Jak podkreślają twórcy serwisu rozwiązanie to ma stanowić antidotum na chaos panujący we współczesnych mediach społecznościowych. – Te są zasypane płytkimi, bezwartościowymi i autopromocyjnymi treściami – wskazuje Bartosz Ferenc, jeden z założycieli Founders.pl.

Z założenia nowa, polska sieć społecznościowa ma być elitarna – dostęp do niej jest płatny (wykup pakietu kosztuje niecałe 40 zł). Użytkownicy w ramach abonamentu otrzymują dostęp do funkcji networkingowych, szkoleń i webinarów. – Founders.pl nie tylko umożliwia kontakt z innymi użytkownikami i dzielenie się wartościowymi informacjami, lecz również podnoszenie i zdobywanie kompetencji. To znacząco wykracza poza klasyczną definicję mediów społecznościowych – zaznacza Ferenc.

CZYTAJ TAKŻE: Elitarna aplikacja Clubhouse hitem. To zasługa Elona Muska

Wyróżnikiem dla tej platformy jest fakt, że odbywające się tam dyskusje są moderowane i podzielone na kanały tematyczne. – Idziemy w jakość, nie ilość, dlatego nie można porówynywać nas np. do LinkedIn – zastrzega Michał Bąk, prezes Fouders.pl.

Na razie społeczność serwisu liczy sobie ponad 200 użytkowników. Dysponuje on listą weryfikowanych ekspertów biznesowych, z którymi można nawiązać relację, przedyskutować wyzwania przed jakimi stoi organizacja lub poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. – Founders.pl powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń i obserwacji. Chcieliśmy zaoferować kompaktową i spójną przestrzeń, która będzie precyzyjną odpowiedzią na potrzeby sprofilowanej grupy odbiorców. W dużej mierze koncentrujemy się na młodych przedsiębiorcach, którzy często mają ciekawe pomysły, ale potrzebują wsparcia i mentoringu, żeby właściwie wystartować lub odpowiednio skalować swój biznes – komentuje Michał Bąk.

Jak dodaje, podpisana już została pierwsza umowa współpracy pomiędzy użytkownikami Founders.pl, którzy poznali się dzięki serwisowi.

Biznes Ludzie Startupy
Polski król nanodruku chce podbić USA. Jeden z kilku graczy na świecie
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Biznes Ludzie Startupy
Psy też marnują żywność. Pomoże polska aplikacja
Biznes Ludzie Startupy
Chwila zamiast całego dnia. Sztuczna inteligencja wyręczy pracowników
Biznes Ludzie Startupy
Roboty z Polski zyskają sztuczną inteligencję. Już wypierają amerykańską konkurencję
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Biznes Ludzie Startupy
Latające elektryki polecą znad Wisły? Polska firma chce zbudować fabrykę