Produkt szyty na miarę wygra z masówką? Startupy stawiają na emocje

Biznes zaczyna stawiać na tzw. customizację swoich rozwiązań. Na fali trendu płynie coraz więcej startupów. Czy czasy standaryzacji odchodzą w przeszłość?

Publikacja: 11.01.2022 01:57

Druk 3D przyspiesza rewolucję związaną z zastępowaniem produkcji masowej zindywidualizowaną

Druk 3D przyspiesza rewolucję związaną z zastępowaniem produkcji masowej zindywidualizowaną

Foto: asharkyu / shutterstock

Wybierając produkt, klienci coraz częściej zwracają uwagę na możliwość nadania mu indywidualnego charakteru. Customizacja otwiera epokę inteligentnej produkcji łączącej technologie z emocjami i doświadczeniem klienta. Ten trend starają się wykorzystać startupy.

Personalizacja kosztuje, ale to nie problem

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Huawei napędza rozwój inteligentnej gospodarki