Reklama
Rozwiń
Reklama

To może być przełom. Badanie pacjenta na jego fotelu

Krakowski startup tworzy domowy system badań krwi dla całej Europy. Pomysł pobrań z dojazdem do miejsca pracy lub zamieszkania przyciągnął inwestorów – spółka na rozwój tego pomysłu już na wczesnym etapie pozyskała aż 21 mln zł.

Publikacja: 01.03.2022 18:23

Platforma uPacjenta, którą zbudowali Dominik Swadźba oraz Konrad Kargol, ma potencjał, aby podbić eu

Platforma uPacjenta, którą zbudowali Dominik Swadźba oraz Konrad Kargol, ma potencjał, aby podbić europejski rynek domowych badań diagnostycznych

Foto: uPacjenta

Stworzony przez Dominika Swadźbę oraz Konrada Kargola tzw. smart lab (z ang. inteligentne laboratorium) chce podbić rodzimy rynek diagnostyki laboratoryjnej. Spółka uPacjenta ma ambicję zrewolucjonizować wartą blisko 7 mld zł branżę, w której aż ponad 60 proc. stanowią publiczne punkty pobrań. Aby wykonać tam badania, wciąż niezbędne jest skierowanie i wizyta osobista. Firma z Krakowa ma zupełnie inny pomysł na tego typu usługi.

Monitorowanie zdrowia jak zamawianie pizzy

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama