Aktualizacja: 23.05.2025 16:42 Publikacja: 16.05.2022 22:07
Lukáš Janoušek, współzałożyciel Campiri, rozwija biznes na fali rosnącej popularności karawaningu.
Foto: Campiri
Najpierw pandemia, teraz niepewność wywołana wojną za naszą wschodnią granicą, sprawiają, że coraz częściej Polacy myślą o porzuceniu pomysłu na zorganizowane wakacje w hotelu, na rzecz podróży na własną rękę. Urlop w aucie? W naszym kraju kempingi nigdy nie należały to miejsc najchętniej odwiedzanych przez szukających odpoczynku. Ale moda z USA i krajów Europy Zachodniej na podróżowanie kamperem wreszcie zadomowiła się nad Wisłą. Na tym trendzie zyskuje Campiri.
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas