„Sprytny” obiad dla pracowników fabryk. Polacy nakarmią za granicą

Polska platforma organizuje dostawy 30 tys. posiłków dziennie – do kantyn i dużych zakładów, w formie benefitu pracowniczego. Dania wybiera się w apce lub automacie. Z tym pomysłem rusza na podbój Europy Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 20.06.2022 17:43

Można zapomnieć o kanapce w przerwie obiadowej. Polski startup SmartLunch stworzył platformę, która

Można zapomnieć o kanapce w przerwie obiadowej. Polski startup SmartLunch stworzył platformę, która umożliwia pracownikom fabryk zamawianie ciepłych posiłków na cały tydzień

Foto: Antoine Barraud/shutterstock

To nie jest typowy catering czy popularny tzw. Pan Kanapka, ani nawet konkurencja dla Pyszne.pl – startup SmartLunch (co można tłumaczyć jako sprytny obiad) ma zbliżony pomysł na biznes, ale zagospodarował niszę, którą rywalom ciężko sprawnie zagospodarować. Chodzi o jednoczesne nakarmienie – w jednym miejscu i o jednej porze – setek osób. Im się to jednak udało. Spółka Mateusza Tałpasza jest wśród liderów rodzimego rynku dostaw jedzenia (tzw. food delivery), ale w kanale B2B.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Polska AI wzbudziła kontrowersje i podbiła Amerykę. Firma z astronomiczną wartością
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Biznes Ludzie Startupy
Firma z Polski odchudzi Włochów i Hiszpanów. Ta technologia zyskała uznanie w Europie
Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej