„Sprytny” obiad dla pracowników fabryk. Polacy nakarmią za granicą

Polska platforma organizuje dostawy 30 tys. posiłków dziennie – do kantyn i dużych zakładów, w formie benefitu pracowniczego. Dania wybiera się w apce lub automacie. Z tym pomysłem rusza na podbój Europy Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 20.06.2022 17:43

Można zapomnieć o kanapce w przerwie obiadowej. Polski startup SmartLunch stworzył platformę, która

Można zapomnieć o kanapce w przerwie obiadowej. Polski startup SmartLunch stworzył platformę, która umożliwia pracownikom fabryk zamawianie ciepłych posiłków na cały tydzień

Foto: Antoine Barraud/shutterstock

To nie jest typowy catering czy popularny tzw. Pan Kanapka, ani nawet konkurencja dla Pyszne.pl – startup SmartLunch (co można tłumaczyć jako sprytny obiad) ma zbliżony pomysł na biznes, ale zagospodarował niszę, którą rywalom ciężko sprawnie zagospodarować. Chodzi o jednoczesne nakarmienie – w jednym miejscu i o jednej porze – setek osób. Im się to jednak udało. Spółka Mateusza Tałpasza jest wśród liderów rodzimego rynku dostaw jedzenia (tzw. food delivery), ale w kanale B2B.

Pozostało 90% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Gigantyczna inwestycja w polski start-up. AI znad Wisły robi furorę w Ameryce
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji