Reklama
Rozwiń

Polska platforma pozwoli podróżować taniej. Idzie za granicę

Ten start-up od Francji zaczyna rewolucję w branży turystycznej. Opracowana przez WonderMiles platforma pozwoli zarządzać wyjazdami służbowymi.

Publikacja: 25.10.2022 01:20

Rodzimy start-up WoderMiles uzyskał akredytację Air France, a także wielu innych przewoźników lotnic

Rodzimy start-up WoderMiles uzyskał akredytację Air France, a także wielu innych przewoźników lotniczych i kolejowych. Platforma, pozwalająca rezerwować podróże, chce podbić europejski rynek

Foto: shutterstock

Moncef Khanfir, współtwórca WonderMiles, to menedżer z ogromnym doświadczeniem w branży – był pionierem segmentu rezerwacji online, uruchamiając w 1994 r. markę KDS oferującą pierwsze w Europie narzędzie typu „self-booking” (KDS w 2017 r. został kupiony przez American Express Global Business Travel za ponad 100 mln euro). Khanfir jest też założycielem firmy iAlbatros, która stworzyła nowoczesne narzędzie do dokonywania rezerwacji hotelowych online dla segmentu B2B (w 2016 r. wprowadził firmę na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych, a rok później sprzedał ją spółce Sodexo za kwotę 50 mln euro). Teraz – od ponad trzech lat – rozwija kolejny biznes. Założył go wspólnie z Marcinem Koniecznym, Maciejem Stasierskim i Rafałem Prochenką. Mowa o WonderMiles.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polskie algorytmy wykryją choroby. Medyczny start-up podbija świat
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma wprowadza nowatorski benefit dla pracowników. Specjalne karty
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku