Reklama
Rozwiń
Reklama

Bollywood z polską technologią. Ten start-up przeniesie aktora w każde miejsce

Dzięki takim rozwiązaniom jak to, za którym stoi rodzimy start-up PixelRace, przemysł filmowy czeka istna rewolucja. Jego innowacyjne systemy, tzw. real-time virtual production, w praktyce tworzą dowolną „wirtualną scenografię”.

Publikacja: 16.01.2023 10:54

Warszawski start-up PixelRace rozpycha się w świecie innowacji w produkcji filmów. A to, jakie cuda

Warszawski start-up PixelRace rozpycha się w świecie innowacji w produkcji filmów. A to, jakie cuda jest w stanie zdziałać technologia real-time virtual production, udowodnił m.in. serial „Mandalorian”

Foto: atm

Warszawska spółka może przenieść aktora w dowolne miejsce na Ziemi, a nawet w przestrzeń kosmiczną czy w zupełnie wyimaginowaną, baśniową lokalizację. Wirtualne tło, wyświetlane w czasie rzeczywistym na planie filmowym, to przełom. Tradycyjne plenery czy typowa sceniczna scenografia dzięki innowacjom z zakresu real-time virtual production mogą trafić do lamusa.

Rodzimy start-up, który bije się o miejsce lidera w tej młodej branży, wskazuje, że owa technologia to przyszłość zarówno wielkich produkcji kinowych, jak i tych budżetowych, a nawet reklam.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama