Polacy stworzyli sportowego Ubera. Platforma ma łączyć kluby z biznesem

Warszawski The Heart, nazywany fabryką start-upów, wspólnie z funduszem ASI EdTechHub, rusza z nowym przedsięwzięciem. AdSports to innowacyjna platforma, która ma działać na podobnej zasadzie jak Uber.

Publikacja: 12.12.2023 10:01

Igrzyska w Paryżu mają rozkręcić rynek sponsoringu sportowego

Igrzyska w Paryżu mają rozkręcić rynek sponsoringu sportowego

Foto: AdobeStock

Popularna amerykańska platforma transportowa łączy kierowców z pasażerami, z kolei warszawski projekt zamierza wykorzystać ten model do innych celów. AdSport połączy bowiem kluby i federacje sportowe z potencjalnymi sponsorami i partnerami biznesowymi. Rozwiązanie wypełnia rynkową lukę i ma dać szansę środowisku sportowemu, przede wszystkim małym, lokalnym klubom, choć także większym graczom, na profesjonalizację działań i rozwój.

Jak wskazują twórcy platformy, to swego rodzaju forma edukacji biznesowej dla środowiska i zbiór narzędzi dla klubów i sportowców. Mają one ułatwić pracę i doprowadzić do sprawniejszego przepływu środków finansowych, które – szczególnie dla małych podmiotów – są obecnie „być albo nie być” na sportowym rynku. Co istotne, AdSports da nie tylko możliwość pozyskania nowych źródeł finansowania, ale stanowić ma również dodatkowy kanał promocyjny. Dla sponsorów to może być ciekawa alternatywa, bo – według badań Publicon Sport – aż blisko 82 proc. z nich głównym narzędziem do pozyskiwania sponsorów są własne sieci kontaktów i relacji.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko
Biznes Ludzie Startupy
Cyfryzacja zwiększa wydajność przemysłu
Biznes Ludzie Startupy
„Zabójcy banków" wychodzą z internetu. Nowe, zaskakujące usługi
Biznes Ludzie Startupy
Karol Nawrocki chce postawić na nowe technologie i start-upy. Będą duże zmiany?