Reklama

Polacy stworzyli sportowego Ubera. Platforma ma łączyć kluby z biznesem

Warszawski The Heart, nazywany fabryką start-upów, wspólnie z funduszem ASI EdTechHub, rusza z nowym przedsięwzięciem. AdSports to innowacyjna platforma, która ma działać na podobnej zasadzie jak Uber.

Publikacja: 12.12.2023 10:01

Igrzyska w Paryżu mają rozkręcić rynek sponsoringu sportowego

Igrzyska w Paryżu mają rozkręcić rynek sponsoringu sportowego

Foto: AdobeStock

Popularna amerykańska platforma transportowa łączy kierowców z pasażerami, z kolei warszawski projekt zamierza wykorzystać ten model do innych celów. AdSport połączy bowiem kluby i federacje sportowe z potencjalnymi sponsorami i partnerami biznesowymi. Rozwiązanie wypełnia rynkową lukę i ma dać szansę środowisku sportowemu, przede wszystkim małym, lokalnym klubom, choć także większym graczom, na profesjonalizację działań i rozwój.

Jak wskazują twórcy platformy, to swego rodzaju forma edukacji biznesowej dla środowiska i zbiór narzędzi dla klubów i sportowców. Mają one ułatwić pracę i doprowadzić do sprawniejszego przepływu środków finansowych, które – szczególnie dla małych podmiotów – są obecnie „być albo nie być” na sportowym rynku. Co istotne, AdSports da nie tylko możliwość pozyskania nowych źródeł finansowania, ale stanowić ma również dodatkowy kanał promocyjny. Dla sponsorów to może być ciekawa alternatywa, bo – według badań Publicon Sport – aż blisko 82 proc. z nich głównym narzędziem do pozyskiwania sponsorów są własne sieci kontaktów i relacji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polacy pracują nad projektem AE-001. To ma być rewolucja w leczeniu alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Reklama
Reklama