Aktualizacja: 18.05.2025 07:02 Publikacja: 06.02.2024 08:49
Lingua Magister chce swoją platformą do nauki języków namieszać na rynku wartym ok. 6 mld zł.
Foto: AdobeStock
Twórcy platformy Multilango przekonują, że ich projekt jest pierwszym tego typu w Europie subskrypcyjnym systemem nauki języków obcych – oferuje spotkania „jeden na jednego” z lektorem, a przy tym umożliwia odbywanie zajęć z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie, z wybranym „speakerem” i z częstotliwością, jaka pasuje subskrybentowi. Ta elastyczność i mobilność sprawia, że Multilango – z punktu widzenia modelu biznesowego – jest swoistą kompilacją Netflixa, Ubera (łączy chętnych do nauki wybranego języka i lektorów) oraz Multisportu (ta nowatorska usługa w zamyśle działa właśnie jako nowatorski benefit pracowniczy – taki sam jak choćby popularne karnety na siłownię).
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas