Aktualizacja: 18.05.2025 04:58 Publikacja: 10.06.2024 10:04
Crowdfunding czeka mała rewolucja. A wszystko przez Marka Zuckerberga. Kierowana przez niego Meta likwiduje bowiem możliwość organizacji zbiórek za pośrednictwem Facebooka, WhatsAppa oraz Instagrama
Foto: JOSH EDELSON/AFP
To koniec z tworzeniem internetowych zbiórek za pośrednictwem jednej z najpopularniejszych platform społecznościowych. Facebook, po rezygnacji z kampanii crowdfundngowych, teraz będzie chciał wprowadzić nowe rozwiązanie. Użytkownicy mają otrzymać możliwość dodania przycisk na FB do wsparcia zbiórki założonej na zewnętrznym portalu finansowania społecznościowego. Meta (spółka marka Facebooka) rozpoczęła już rozmowy na ten temat z wybranymi platformami. Jak się dowiedzieliśmy, nad Wisłą również trwają negocjacje. Z naszych informacji wynika, że partnerem Facebooka miałby zostać m.in. popularny serwis z tej branży – Zrzutka.pl.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas