Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 03:47 Publikacja: 06.05.2025 09:13
INTU ruszył w lipcu ub.r., oferując usługi tzw. upcyklingu. Dużym firmom branży fashion pozwala na dostosowanie się do przyszłych unijnych regulacji. A w skrócie ten start-up wydłuża cykle życia odzieży
Foto: shutterstock
Veronika Czarnocka, Zofia Piwowarek i Marta Lipka-Krawczyk uruchomiły swój nowatorski biznes niecały rok temu. Mimo to firma już ma na koncie setki zleceń i współpracę z największymi markami odzieżowymi w Polsce, w tym m.in Answear. Mowa o start-upie INTU Circularity, która digitalizuje naprawy ubrań dla klientów biznesowych i końcowych. To tzw. upcykling. A hasło to będzie mocno zyskiwać na znaczeniu. Powód? Unijne regulacje. INTU ma pomóc markom modowym przystosować się do wprowadzanych zmian legislacyjnych. Trzy Polki mają spore ambicje – pracują właśnie nad stworzeniem upcyklingowej kolekcji ubrań dla dużej firmy odzieżowej.
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Przemysł musi przejść transformację cyfrową, by sprostać rosnącej konkurencji. Proces ten już trwa. Wiele został...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas