Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.08.2025 15:33 Publikacja: 06.05.2025 09:13
INTU ruszył w lipcu ub.r., oferując usługi tzw. upcyklingu. Dużym firmom branży fashion pozwala na dostosowanie się do przyszłych unijnych regulacji. A w skrócie ten start-up wydłuża cykle życia odzieży
Foto: shutterstock
Veronika Czarnocka, Zofia Piwowarek i Marta Lipka-Krawczyk uruchomiły swój nowatorski biznes niecały rok temu. Mimo to firma już ma na koncie setki zleceń i współpracę z największymi markami odzieżowymi w Polsce, w tym m.in Answear. Mowa o start-upie INTU Circularity, która digitalizuje naprawy ubrań dla klientów biznesowych i końcowych. To tzw. upcykling. A hasło to będzie mocno zyskiwać na znaczeniu. Powód? Unijne regulacje. INTU ma pomóc markom modowym przystosować się do wprowadzanych zmian legislacyjnych. Trzy Polki mają spore ambicje – pracują właśnie nad stworzeniem upcyklingowej kolekcji ubrań dla dużej firmy odzieżowej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Na skutek wojny Rosji z Ukrainą oraz napiętej sytuacji geopolitycznej sektor technologii obronnych w Europie prz...
Firma Bo, działająca w Wielkiej Brytanii, planuje rozpędzić swoją hulajnogę do ponad 100 mil na godzinę, czyli p...
Platforma radiologiczna połączy lekarzy z AI, a wszystko z poziomu przeglądarki. Cel? Szybka i precyzyjna diagno...
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas