Zamów przez internet jajka, zjedz i zapłać za trzy tygodnie

Bloomberg

Serwis zakupowy Szopi.pl pierwszy w Polsce oferuje klientom w internecie zakupy spożywcze z opóźnioną płatnością.

Do tej pory klienci robiący zakupy w Szopi mieli możliwość zapłacenia za nie kartą płatniczą przy odbiorze albo za pośrednictwem płatności internetowych. Teraz serwis zdecydował się nawiązać współpracę z Twisto, fintechem, dzięki któremu klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów.

– Wprowadzając Twisto do naszej oferty, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy cenią oszczędność czasu i wygodę – mówi Zbigniew Płuciennik, współtwórca i prezes Szopi.pl. – Nie bez przyczyny startujemy z taką ofertą w grudniu, kiedy wydatki związane ze świętami Bożego Narodzenia często przekraczają nasze możliwości budżetowe. Chcemy, by nasi kupujący nie musieli rezygnować ze świetnych okazji zakupowych ani pożyczać na ten cel pieniądze  – dodaje.

CZYTAJ TAKŻE: Rekordowe zakupy w sklepach internetowych

Za pośrednictwem Szopi.pl można robić zakupy w takich sklepach jak Biedronka, Lidl, Carrefour, Auchan czy Tesco. Klient robi listę zakupów, a specjalnie przeszkolony Szoper realizuje je w imieniu klienta. Można zamówić produkty z więcej niż jednego sklepu podczas jednych zakupów. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Z kolei jeśli klient zapomniał zamówić jakiegoś produktu, to może także zadzwonić do Szopera, by dodać go do swojego koszyka. Obecnie zakupy z Szopi.pl mogą robić mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Wkrótce usługa będzie dostępna w kolejnych lokalizacjach.

Usługa Twisto jest dla użytkowników Szopi.pl bezpłatna. Dopiero po przekroczeniu 21 dni na dokonanie płatności naliczane są dodatkowe opłaty – 10 zł za każdy tydzień zwłoki, niezależnie o kwoty transakcji, maksymalnie do 50 proc. wartości zamówienia. Obecnie klienci, którzy zrobią na szopi.pl zakupy za minimum 60 zł i zapłacą Twisto, nie muszą płacić za dostawę.

CZYTAJ TAKŻE: Internet zarobi na świętach, właśnie trwa szczyt prezentowy

Jak pokazują dotychczasowe doświadczenia, w sklepach online, w których udostępnione zostało Twisto, opcję zapłaty „Kup teraz, zapłać później”, wybiera średnio co siódmy klient – mówi Krzysztof Blinowski, business development director Twisto w Polsce.

– Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania. Wspólnie z Twisto poszerzamy zakres usług, udostępniając dla klientów zupełnie nową metodę zakupową – mówi Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Twitter walczy z rasizmem. Koniec z „panem”, „niewolnikiem”, „czarną listą”

W kodzie źródłowym Twittera nie będzie już słów: master (co można przetłumaczyć jako pan, ...

Polska firma oferuje podróże ze sztuczną inteligencją

Hotailors powstał zaledwie nieco ponad dwa lata temu, a dziś globalnym klientem poznańskiego startupu ...

Zysk Samsunga niższy o ponad połowę. Co się dzieje?

W drugim kwartale zysk operacyjny największego na świecie producenta smartfonów i dostawcy układów pamięci ...

UE żąda od Facebooka i Google’a raportów ws. koronawirusa i dezinformacji

Unia Europejska chce, by giganci cyfrowi składali jej comiesięczne raporty, w których przedstawią szczegółowo, ...

Cisco wspiera zdalną edukację

Realizacja programu nauczania, w sytuacji gdy uczniowie pracują w domowym zaciszu, jest nie lada ...

Telewizja Polsat złożyła ofertę na zakup Interii

W czasie gdy kursy na giełdach spadają i mało kto myśli o przejęciach telewizyjna ...