Zamów przez internet jajka, zjedz i zapłać za trzy tygodnie

Bloomberg

Serwis zakupowy Szopi.pl pierwszy w Polsce oferuje klientom w internecie zakupy spożywcze z opóźnioną płatnością.

Do tej pory klienci robiący zakupy w Szopi mieli możliwość zapłacenia za nie kartą płatniczą przy odbiorze albo za pośrednictwem płatności internetowych. Teraz serwis zdecydował się nawiązać współpracę z Twisto, fintechem, dzięki któremu klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów.

– Wprowadzając Twisto do naszej oferty, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy cenią oszczędność czasu i wygodę – mówi Zbigniew Płuciennik, współtwórca i prezes Szopi.pl. – Nie bez przyczyny startujemy z taką ofertą w grudniu, kiedy wydatki związane ze świętami Bożego Narodzenia często przekraczają nasze możliwości budżetowe. Chcemy, by nasi kupujący nie musieli rezygnować ze świetnych okazji zakupowych ani pożyczać na ten cel pieniądze  – dodaje.

CZYTAJ TAKŻE: Rekordowe zakupy w sklepach internetowych

Za pośrednictwem Szopi.pl można robić zakupy w takich sklepach jak Biedronka, Lidl, Carrefour, Auchan czy Tesco. Klient robi listę zakupów, a specjalnie przeszkolony Szoper realizuje je w imieniu klienta. Można zamówić produkty z więcej niż jednego sklepu podczas jednych zakupów. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Z kolei jeśli klient zapomniał zamówić jakiegoś produktu, to może także zadzwonić do Szopera, by dodać go do swojego koszyka. Obecnie zakupy z Szopi.pl mogą robić mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Wkrótce usługa będzie dostępna w kolejnych lokalizacjach.

Usługa Twisto jest dla użytkowników Szopi.pl bezpłatna. Dopiero po przekroczeniu 21 dni na dokonanie płatności naliczane są dodatkowe opłaty – 10 zł za każdy tydzień zwłoki, niezależnie o kwoty transakcji, maksymalnie do 50 proc. wartości zamówienia. Obecnie klienci, którzy zrobią na szopi.pl zakupy za minimum 60 zł i zapłacą Twisto, nie muszą płacić za dostawę.

CZYTAJ TAKŻE: Internet zarobi na świętach, właśnie trwa szczyt prezentowy

Jak pokazują dotychczasowe doświadczenia, w sklepach online, w których udostępnione zostało Twisto, opcję zapłaty „Kup teraz, zapłać później”, wybiera średnio co siódmy klient – mówi Krzysztof Blinowski, business development director Twisto w Polsce.

– Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania. Wspólnie z Twisto poszerzamy zakres usług, udostępniając dla klientów zupełnie nową metodę zakupową – mówi Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Koniec kultowej marki? Chińczycy porzucają „Jeżynkę”

Koncern TCL, znany głównie z produkcji telewizorów, ale mający również w swoim portfolio takie ...

Nowy test krwi może wykryć aż 50 rodzajów nowotworu

Kalifornijski startup biomedyczny Grail opracował absolutnie nowatorski i rewolucyjny test krwi. Naukowcy twierdzą, że ...

Facebook bierze się ostro za fake newsy

Społecznościowy gigant ogłasza wspólny projekt z Agence France Presse, który ma pomóc w weryfikowaniu ...

Japończycy ratują WeWork. Kontrowersyjny prezes odchodzi z 1,7 mld dol.

Za 80 proc. udziałów w startupie, zajmującym się  wynajmem powierzchni biurowych m.in. dla firm ...

eParagon możemy dostać w 2020 roku. Cios w szarą strefę

Prace nad wdrożeniem usługi znanej już w wielu krajach wciąż trwają. Sprzedawcy z niecierpliwością ...

Bot pomoże premierowi w walce z wirusem

Sztuczna inteligencja (AI) od warszawskiego startupu dotąd wspomagała firmy w obsłudze klientów czy w ...