Szturm seniorów na serwisy zakupowe

Klienci powyżej 60. roku życia są głównym motorem wzrostu zakupów online. Najchętniej odwiedzają sklepy w kategoriach: dom i ogród, elektronika użytkowa oraz zdrowie i uroda.

Publikacja: 21.01.2019 17:55

116-letnia Japonka Kane Tanaka to najstarsza mieszkanka ziemi. Ludzie starzy wcale nie muszą być wyk

116-letnia Japonka Kane Tanaka to najstarsza mieszkanka ziemi. Ludzie starzy wcale nie muszą być wykluczeni z sieci.

Foto: AFP

Czasy dziadków i babć spędzających czas głównie na oglądaniu telewizji zaczynają powoli odchodzić w zapomnienie. Seniorzy coraz aktywniej korzystają z internetu – z komunikatorów, serwisów społecznościowych, ale też robią w ten sposób zakupy. Jak wynika z badania porównywarki cenowej Ceneo, ruch internautów w grupie 65+ tylko w styczniu wzrósł o 12 proc., co pokazuje, że grupa traktowana po macoszemu przez sprzedawców odkrywa zalety zakupów online.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polskie algorytmy wykryją choroby. Medyczny start-up podbija świat
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma wprowadza nowatorski benefit dla pracowników. Specjalne karty
Biznes Ludzie Startupy
Polski latający skuter zamierza podbić świat. Ma być „dla każdego"
Biznes Ludzie Startupy
Polska akwizycja w Finlandii. Start-up z miliarderem na pokładzie zaczyna ekspansję
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10