Reklama
Rozwiń
Reklama

Niedzielny zakaz napędza widzów. Na co chodzimy do kina?

Pierwszy kwartał 2019 r. przyniósł zarówno wzrost widowni, jak i przychodów z biletów. Najpopularniejsze są komedie i filmy dla dzieci.

Publikacja: 09.04.2019 21:05

:„Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego, przyciągnęła prawie 2,

:„Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego, przyciągnęła prawie 2,4 mln widzów.

Foto: mat. pras.

18,63 mln widzów, o 7,7 proc. więcej niż przed rokiem, poszło do kin w Polsce w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2019 r. Nieco szybciej – o 8,8 proc., do 354,5 mln zł wzrosły przychody branży ze sprzedaży biletów – wynika z najnowszych danych zebranych przez firmę Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskała „Rzeczpospolita”.

Ostrożni optymiści

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama