Reklama

Alibaba, eBay czy Amazon? Nowe okno na świat polskich firm

Firmy, wykorzystując globalne platformy internetowe mogą docierać do klientów na całym świecie bez konieczności skomplikowanej rejestracji produktów. W ten sposób polskie marki kosmetyczne z sukcesem weszły na hermetyczny rynek chiński.

Publikacja: 12.08.2019 21:01

Alibaba, eBay czy Amazon? Nowe okno na świat polskich firm

Foto: Shutterstock

Wejść na rynek chiński jest bardzo trudno, wyzwaniem są kwestie kulturowe, przebicie się wśród lokalnych produktów. W internecie to prostsze, zwłaszcza gdy firma wystawia produkty w serwisie docierającym do setek milionów odbiorców, co na wejściu daje kredyt zaufania. Polskie firmy zaczynają z tej opcji korzystać.

CZYTAJ TAKŻE: Szef AliExpress: Dzięki blogerom będziemy Polakom kojarzyć się z modą

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama