15 mln zł – takie przychody miał wypracować w 2019 roku segment biznesowej działalności e-commerce grupy 4Fun Media zgodnie z zapowiedzią firmy z października ubiegłego roku. Po półroczu wynoszą one 3,2 mln zł, czyli 21 proc. rocznego celu.
Cel ten od wczoraj jest już nieaktualny, a jaki jest nowy – nie podano. Zarząd spółki kontrolowanej przesz Dariusza Stokowskiego, odwołał go w poniedziałek wieczorem podając w ramach opublikowanego „planu dalszego rozwoju grupy kapitałowej”, że segment ten nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań. 4Fun Media podda go restrukturyzacji.
We wtorek notowania 4Fun Media na GPW tracą o godzinie 10.15 ponad 21 proc. i papier kosztuje 5,26 zł.
CZYTAJ TAKŻE: Telewizja: Zyskują platformy satelitarne i smartfony
„Mimo poniesienia znaczących nakładów inwestycyjnych na rozwój technologiczny, marketing oraz rekrutację nowych pracowników, segment ten ciągle przynosi straty i rozwija się wolniej niż to pierwotnie zakładano w planach na 2019 rok” – napisano w giełdowym komunikacie.